Keizershof Hotel

Maandagavond 19u30

Donderdagnamiddag 14u00

Voor iedereen

Iedereen is van harte welkom,

van beginner tot gevorderde !!

De Paashaas komt !

De Paashaas komt en brengt lekkers voor jou.😋

Pasen valt dit jaar vroeg. En de Paashaas heeft haast in de broek, want hij brengt voor onze leden al vanaf donderdag 28 maart een lekkere attentie.
image.png
Elk lid kan zijn/haar attentie dan meenemen op donderdag, of tijdens één van de daaropvolgende bridge momenten.

We bridgen trouwens ook op Paasmaandag, 1 april.

Met vriendelijke groet en tot binnenkort

Het bestuur,

Linda, Mario, Magda en Erik

Algemene Ledenvergadering op 25 maart

De jaarlijkse Algemene Ledenvergadering zal doorgaan op maandag 25 maart, om 19 uur in hotel Keizershof.

image.png
Na afloop van de vergadering houden we ,zoals gebruikelijk op maandag, ons bridgemoment.

Deze vergadering is voorbehouden aan de leden van de club.

Bridge voortaan bij iedereen beroemd ?

Op donderdag 5 oktober kwam de cameraploeg van Iedereen Beroemd naar ons clublokaal.

Mil heeft dan met verve in 40 seconden de charmes en de voordelen van onze bridge hobby in de kijker gebracht voor televisiekijkend Vlaanderen.

Hierbij de link van een opname van het fragment op Iedereen Beroemd:

Link naar opname

clubdiner op 7 april in Borse van Amsterdam

Beste clublid,

Het clubdiner gaat door op zondag 7 april om 12u30 in restaurant De Borse van Amsterdam (Grote Markt 26 in Aalst).
 😋

En wat kost dit feestje met 3 gangenmenu, aperitief en mokka? Zoals gebruikelijk geeft de club een tussenkomst voor de leden en hun partner, maar nieuw dit jaar: een korting voor wie geen bubbels noch wijn neemt. Het overzicht van de prijzen:

bijdrage met wijn bijdrage zonder wijn
leden 45 € 35 €
partners van lid 60 € 50 €
andere gasten 80 € 70 €

Je kan inschrijven tot en met 28 maart. En hoe gaat dat 🤔?
  • je stuurt een berichtje aan Linda (✉️Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 📱0495 50 21 15) en je vermeldt:
    • hoeveel personen komen;
    • wie kiest voor schartongetje en wie kiest voor lamssteak;
    • ingeval iemand ervoor kiest om geen wijn te drinken;
    • desgevallend, of de chef in de keuken rekening moet houden met een allergie
  • je schrijft het overeenkomstige bedrag (zie overzicht van de bijdragen hierboven) over naar de clubrekening  BE61 0689 0297 2017  en in de mededeling vermeld je jouw naam en het aantal personen voor wie je betaalt(De inschrijving ligt pas vast met de betaling).

Nog een praktische richtlijn voor wie met de auto komt: de parking Keizershallen is gratis, je vindt een aantal plaatsen op het Keizerlijk Plein of in een betalende parking (bijv. Hopmarkt).

Rouwbericht Chris De Brandt

Dank je Chris dat je bij ons was, we missen je

Je was niet het meest aanwezige clublid, maar wel één van de meest welgekomen bridgers en je organiseerde geregeld momenten van thuisbridge voor kaarters die zich daar goed voelden.
Je warme persoonlijkheid deed ons deugd als een warme zonnestraal op een prille lentedag.

Door je innemende glimlach, je warme persoonlijkheid en je positieve lichaamstaal straalde je de geest uit van onze club waar prettig samenzijn in onze hobby primeert op de prestatie.

Jozef, je kinderen en aan wie rouwt om dit verlies: we wensen je sterkte om het verdriet te verwerken. Eén troost, Chris is niet meer, maar zij is niet dood zolang zij in onze herinnering leeft.