Keizershof Hotel

Maandagavond 19u30

Donderdagnamiddag 14u00

Voor iedereen

Iedereen is van harte welkom,

van beginner tot gevorderde !!

Beste clublid,

Het clubdiner gaat door op zondag 7 april om 12u30 in restaurant De Borse van Amsterdam (Grote Markt 26 in Aalst).
 😋

En wat kost dit feestje met 3 gangenmenu, aperitief en mokka? Zoals gebruikelijk geeft de club een tussenkomst voor de leden en hun partner, maar nieuw dit jaar: een korting voor wie geen bubbels noch wijn neemt. Het overzicht van de prijzen:

bijdrage met wijn bijdrage zonder wijn
leden 45 € 35 €
partners van lid 60 € 50 €
andere gasten 80 € 70 €

Je kan inschrijven tot en met 28 maart. En hoe gaat dat 🤔?
  • je stuurt een berichtje aan Linda (✉️Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 📱0495 50 21 15) en je vermeldt:
    • hoeveel personen komen;
    • wie kiest voor schartongetje en wie kiest voor lamssteak;
    • ingeval iemand ervoor kiest om geen wijn te drinken;
    • desgevallend, of de chef in de keuken rekening moet houden met een allergie
  • je schrijft het overeenkomstige bedrag (zie overzicht van de bijdragen hierboven) over naar de clubrekening  BE61 0689 0297 2017  en in de mededeling vermeld je jouw naam en het aantal personen voor wie je betaalt(De inschrijving ligt pas vast met de betaling).

Nog een praktische richtlijn voor wie met de auto komt: de parking Keizershallen is gratis, je vindt een aantal plaatsen op het Keizerlijk Plein of in een betalende parking (bijv. Hopmarkt).