Keizershof Hotel

Maandagavond 19u30

Donderdagnamiddag 14u00

Voor iedereen

Iedereen is van harte welkom,

van beginner tot gevorderde !!

Willy is niet meer.

Het onvermijdelijke is ook Willy overkomen, te vroeg naar ons gevoel.
Willy was medeoprichter van onze club, hij begeesterde mee in de groei van de club, en hij was er bij voor de legendarische mega bridge tornooien in zaal Safir.
Maar Willy blijft ook in onze herinneringen als de sympathieke, warme persoonlijkheid. Minzaam in de omgang, begripvol voor beginnende bridgers, fijne humor om spanningen te ontladen. Hij belichaamde de redenen waarom wij liever bridgen in de club dan op de computer.

Willy, als je ons hoort hierboven, houd een plaats vrij aan de tafel want wij willen nog heel graag met jou bridgen.

Yvonne, jullie hadden samen een mooi en rijk gevuld leven, maar nu komt de leegte door het verlies van Willy. Wij wensen je veel sterkte in deze moeilijke periode.